3/1-2012

Tjillevippen på er alla bloggläsare! Idag har jag varit med Mackan och han ska sova över idag. Just nu arbetar han med ett skolarbete och jag tänkte spela lite sims 3 medans. När ni kommenterar vill jag att ni ska skriva vad ni heter istället för anonym eller hej för då vet jag vem det är. Snart ska vi äta kvällsmål och bädda upp sängen inför sleep time. Vi ska gå och lägga oss ganska tidigt men vi får ju prata och så i sängen. Ska försöka blogga lite tidigare och lite mer imorgon. Hoppas att jag hinner det iallafall. Jag och Markus har väl mest spela fifa 12 och jag lyckas nästan med att vinna över honom. Det avgörs nästan alltid med straffar och jag är jätte dålig på att ta straffar. Puss puss
<3<3<3<3<3<3:):):):)
Vem är bakom masken?? gissa! :)
hihi
haha! <3 :)

Kommentarer
Postat av: SH

Söta bilder. Ha så kul :D <3

2012-01-03 @ 20:40:45
Postat av: emilia !

Gud vad fin din blogg har blivit !

Fina bilder !

2012-01-04 @ 12:32:41
Postat av: SH

Bakom masken?? kanske.. Mackan :D

2012-01-04 @ 15:39:39
URL: http://liinneaahs.blogg.se/
Postat av: elli

Kanske mackan...<3

2012-01-04 @ 16:25:59
URL: http://bubblisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0