6/1/2012

Hejsan bloggen! Idag har jag,pappa,filip,christopher,majis,elin och hundarna varit och åkt skridskor i tre timmar. Först var vi i gubbängen och skulle åka och då hann vi åka i tio min och sen så skulle några spela match efter det åkte vi in till stan i zinkendamm och åkte där. Det var jätte kul. Fast man frös lite om fötterna. Sen åt vi på donken. Efter maten åkte vi hem. Nu är jag med elin och bloggar lite. Vi skulle egntligen se på bio men det går ingen bio nu?? boring! Jag ville se Svensson svensson. Jag är jätte trött nu men ska försöka hålla mig vaken tills ikväll iallfall:) puss å kram <3 <3 <3 < 3
Hejsan hejsan jag och elin här!! :)
hihi puss på er!" <3 <3 <3
my eyes:)


Kommentarer
Postat av: ellie

hihi snygga bilder särkilt den längst upp med tjejen till vänster<3 Skoja;)

2012-01-06 @ 19:37:44
URL: http://bubblisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0