7/1-2012

Hejsan bloggen! Idag gick jag och elin upp klockan nio. Vi åt massor av god frukost och sen gick vi hem till elin.Vi inrädde kojan till en hemlig sak. Har tyvärr inte hunnit äta någon luch men jag var ändå inte så hungrig idag. Vissa som kommenterar ställer ibland privata frågor som jag inte bryr mig om att fråga på så att ni vet. Jag och elin ska nu blogga lite och senare gå ut med hundarna. Tog några bilder för ett tag sen som jag tänkte lägga upp. Ikväll ska vi få gäster med hundar. Jag tror iallafall att hundarna följer med. De har också två hundar chilli och Sappa heter de. Så ikväll blir det nog nått gott till middag. Bloggar lite mer ikväll tor jag. Puss å kram :)
jag hemma hos elin:) <3
MIlle:) sötizz<3
Zacke:) sötizz <3


Kommentarer
Postat av: ellie

åå vill bara ha dem i sängen och mysa med varje kväll<3

2012-01-07 @ 20:19:31
URL: http://bubblisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0