9/1-2012 skolstart

God kväll bloggen och alla läsare! Idag började skolan,det var toppen kul. Vi fick en nya klasskamrat som heter Tom. Klockan sex så var jag på träning och nu har jag ätit risifrutti och badat. Håller på att måla om naglarna. Det blir en överaskning för er som träffar mig att se mina naglar för jag hinner tyvärr inte lägga upp nån bild på just mina nalgar de hinner inte bli färdiga så snabbt. Har fått en bok från läraren som alla i klassen ska läsa,asså alla har fått en egen. Den är vl bra men lite konstig början hehe. Men ska iallafall läsa lite ikväll. Ja har inte så mycket mer att säga men vi hörs i morgon! puss puss och kramar från mig:)<3<3<3<3<3<3<3
(sorry ingen bild för att mamma och pappas dator funkade det inte att ladda upp från min mobbe eller jo men det var lite knäppt) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej dåååååååååååååååååååååååå

Kommentarer
Postat av: ellie

Kan inte du uppdatera (blogga) snart<3

2012-01-11 @ 21:18:37
URL: http://bubblisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0