Elin Bringestad Tjernell:)

Hejsan bloggen! På facebook skrev jag att jag skulle skriva ett jätte långt inlägg om den första personen som gillar på min blogg. Person blev alldså Elin.  Vi träffades förra året i somras på Frustuna kollo. Jag,majis,Jasse och Elin gjorde en uppgift tillsammans på kollot. Vi skulle hitta nån knäpp skattkista och då gick vi tillsammans. Det började med att vi gick in till skogen och försökte förstå kartan. Vi pratade och skrattade hela tiden och helt plötsligt hade vi glömt bort att leta efter det vi skulle. Vi hade bara gått och gått framåt. Tillslut kom vi fram till vattnet och såg en massa läskiga får eller getter eller vad det nu var. Vi förstod att vi inte var på rätt väg. Efter en stund hörde vi hur några från kollot ropade efter oss. Vi blev väldigt rädda och ville inte komma fram så vi gömde oss bakom ett par träd i stället. Men efter en stund så hittade dem oss iallafall. Om dom blev arga ja ledarna blev super sura fast vi bara skrattade. På kvällen träffade vi den andra halvan av gruppen där Alma och Almas lillasysteroch Ramina var. Vi grillade marshmallow och åt banan grej framför brasan. Vi åtta blev väldigt bra kompisar den kvällen. Alla åtta berättade att de tyckte att en speciell kille på kollot var söt. Killen var den som alla vi tyckte var helt underbar söt. Vi berättade en massa hemlisar för varann och hade jätte kul. Det var historien om hur jag och Elin ink de andra som var med träffades. Vi åtta bär på en så underbar fantastisk kul sommar i minnet. Som jag tor åtminstone jag inte kommer att glömma förns ett bra tag.
VILL BARA SÄGA ATT DU ELIN ÄR EN FANTASTISK MÄNNISKA SOM JAG ALLTID KOMMER ATT TYCKA OM<3
Hejjj då hoppas ni förstod:)

här är fantastiska elin:) <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: ellie

Hoppas ni hade kul<3

2012-01-15 @ 09:50:44
URL: http://bubblisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0