Goodnight:)

God natt bloggen! Ville bara berätta lite saker som hänt under kvällen. Jag sa ju att vi skulle titta på film och vilken film det var ja det var den dära jakten på zhu dem dära hamstrarna. Den var väl lite väl barnslig men ändå ganska bra. Sen klippte mamma och pappa hundarnas klor medans jag duschade. Mille började blöda på en av tassarna så vi linndade in hans tass i bandage. Han gick jätte roligt med foten när han hade fått på sig bandaget. Haha vad familjen skrattade. Nu ska jag och Filip gå och lägga oss jag ska läsa snart. ilip skulle spela lite ds en stund. Puss å kram :) <3
Mina bilder jag skulle lägga upp funkade inte så jag läggerupp dem imorgon istället:)<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0