Justin Bieber<3<3<3

Heej bloggen! Ville bara göra ett väldigt viktigt inlägg om Justin. Jag fattar att alla inte kan gilla hans musik men ni kan absolut inte HATA honom. Hata är ett starkt ord och ni har inte ens träffat honom så ni vet inte hur han är. När jag sa så till de som HATAR honom så säger dem aha men ni kan inte ÄLSKA honom då för ni har inte ens träffat honom. Men såhär är det att HATA OCH ÄLSKA är absolut inte samma sak. HATA är väldigt NEGATIVT och ÄLSKA är POSITIVT. Du skulle säkert vilja vara mer älskad än hatad. Ni vet inte hur Justin mår pågrund av alla haters. Han får en massa fula kommentarer på t.ex youtube. Azzå förstår ni inte att alla människor har känslor även en kändis. Jag tycker att ni som HATAR honom ska gå in på youtube och sen se på STOP HATING ON JUSTIN BIEBER och jag hoppas att ni som sett den och HATAR honom ska tänka efter och ha VÄLDIGT dåligt samvete. Ni har inte rätt till att Hata en som ni inte ens känner. Han mår PISS pågrund av ER ni skulle inte vilja ha en massa haters. BARA SÅ ATT NI VET SÅ ÄR HAN VÄRLDENS SÖTASTE OCH BÄSTASTE KÄNDISEN I HELA VÄRLDEN DET KAN INGEN ÄNDRA PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VÄRLDENS SÖTASTE
STOP HATING ON JUSTIN BIEBER I SAY! <3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: emilia!

hej hej på dig, nattis!!!!



jag håller verkligen med om att man inte ska "hata"

justin, har mår ju jätte dåligt av alla taskiga komentarer!!!!

2012-01-29 @ 15:17:15
Postat av: Ennis! <3

Samma här asså man ska inte hata men man kan bara inte gilla!!!! <3

Och man kan inte hata Justin Bieber

! <3

2012-01-29 @ 17:36:14
Postat av: Ennis! <3

Asså man kan inte hata man kan bara inte gilla! <3

Pluss att man kan inte hata Justin Bieber! <3

NEVER SAY NEVER!<3

2012-01-29 @ 17:37:53
Postat av: Ennis! <3

OJ 2 GÅNGER HAHA! <3

2012-01-29 @ 17:38:28
Postat av: SH

Håller med dig Nattis! Justin betyder allt för mig och jag kan inte fatta att alla säger så om honom. Jag mår till och med dåligt av alla hat kommentarer till honom. Då förstår jag verkligen hur han känner.

Kram <3

2012-01-29 @ 21:18:27
URL: http://liinneaahs.blogg.se/
Postat av: Sophie!

Hej jag håller med vad alla säger hur kan man hata honom när man inte ens har träffat honom I sånna fall så gillar man bara inte hans musik.

2012-01-30 @ 18:26:38
Postat av: ellie

asåå det här funkar inte längre att alla ska hata honom vi borde göra något åt det här snart!

2012-01-30 @ 20:52:53
URL: http://bubblisar.blogg.se/
Postat av: nattis<3

Hej alla som har kommenterat!

Elin: Ja,jag vet att vi måste göra nåt men huuur?

2012-01-31 @ 19:11:45
URL: http://swimpinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0