Emilia Brar (Mia<3)

Heej bloggen! Jag kommer ha den bästa läsaren/besökaren ibland som jag skriver om,om det blir samma person så skriver jag kanske bara en lite text. Men iallfall så blev det min bästis Mia<3 den hära gången. Hon läser och kommenterar min blogg nästan varje dag,då blir jag jätte glad. Mia är världens snällaste och bästaste kompis kan jag lova er. Hon betyder jätte mycket för mig. Mia är ALLTID glad och jätte sööt. Hon är också alltid positiv och trevlig. Vi har nog aldrig bråkat. MIA DU ÄR BÄST 4-EVER LOVE YOU!!!!!!<3<3<3<3
(har typ ingen bild som är nu tid men jag kanske lägger upp en senare:)
MEN HON ÄR SÖTAST I VÄRLDEN SÅ NI BEHÖVER INTE EN BILD PÅ HENNE FÖR ATT FÖRSTÅ<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Majis:)

Nawww....gulligt sagt

Gillar dig med Mia:-)

Håller med om ALLT Nattis har sagt

2012-01-29 @ 18:26:34
Postat av: Sophie

Håller helt klart med nattis älskareej Mia <3 <3

2012-01-29 @ 18:45:08
Postat av: majis

Älskarrreeeej som Sophie saaa<3<3<3<3<3<3

2012-01-30 @ 15:56:06
Postat av: emilia!

ååååå!



gud vad gullig du är nattis, du betyder jätte mycket för mig också !!!!!!!



love yaaa!!!!<33



det är du som är sötast i världen !!!!!

2012-01-30 @ 16:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0