Bra blogg tips (10st)

Jag ska räkna upp lite bloggtips som jag tycker är bra men ni får komma med kritik om ni vill jag tål det:)
1:Svär inte i inlägget!!
2:Skriv inte otrevliga ord t.ex shit,azzå,ba,da!!
3:Skriv intesaker som någon annan gjort (inte härma ni förstår nog vad jag menar med det)
4:Lägg helst upp bilder du tagit inte från någon annan hemsida!!
5:Upprepa helst inte att du måste sluta bogga nu för att du inte HINNER MER??!!
6:Skriv inte att någon annans blogg är dålig och att din är bra!!
7:Var inte självisk och skriv åh idag gjorde jag si och så och jag är jätte nöjd bla blaa bla jag är bäst??!! nej nej nej
8:Skriv inte att dia bilder du lägger upp är fula för då lägger man inte upp bilder man  ful på,man borde ju tycka att man e nöjd med bilderna man öht lägger upp.
9:Skriv aldrig och då menar jag aldrig upp ditt eller öht någon annans privata saker som t.ex mobilnummer,lösen,privatliv m.m!!!!
10:Skriv aldrig nåt dumt om någon bara för att ni har bråkat det är sååå omoget (tycker jag iaf)
11:Skriv inte jag orkar inte för orkar är ett ord som egentligen inte finns i min minnesordlista för om man inte "orkar" nåt då gör man det inte bara!!
Hihi jag vet att jag brukar gå över de hära tipsen på vissa inlägg men jag gör det bara ibland och för det mesta när jag inte har lust att skriva:) puss å kram på er kramisar //nattiz::)<33

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det var mycket man inte skulle skriva :D <3 skojade bara <3:D

2012-03-05 @ 15:28:13
URL: http://bubblisar.blogg.se/
Postat av: Emilia !

Bra saker !!

2012-03-05 @ 16:26:09
Postat av: nattis<3

Tack Mia<33

Ja,jag vet ellie men om det ska vara fint får det hmmm ta lång tid säger vi:) haha

2012-03-06 @ 10:49:06
URL: http://swimpinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0